5.1 Ako je roba nesaobrazna specifikacijiji proizvođača, kupac ima pravo da zahteva od prodavca da se otklone ove nesaobraznosti bez naknade opravkom ili zamenom.
Davalac garancije garantuje da je roba saobrazna specifikaciji proizvođača i da će ispravno funkcionisati ako se kupac bude striktno pridržavao uputstva za rukovanje i postupao sa robom na način kako je navedeno u garantnom listu.
Roba i delovi zamenjeni u garantnom roku ili roba za koju je izvršen povraćaj plaćenog iznosa prelaze u vlasništvo servisa.
U slučaju neopravdane reklamacije, kupac snosi sve eventualne troškove po važećem cenovniku servisa.
5.2 Postupak reklamacije
Kupac izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeće načine:
Lično u našem maloprodajnom objektu : Jurija Gagarina 19, 11070 Beograd , Novi Beograd
Pozivom na broj : 063/330-145
Slanjem na E-mail : [email protected]
5.2 Prilikom reklamacije kupac uz robu treba obavezno priložtii: originalni fiskalni račun i originalni overeni Garantni List. Navedeni dokumenti moraju biti popunjeni i propisno overeni. Roba mora biti kompletirana (sa svim pratećim dodacima, kablovi, prijemnici i slično, koji su bili u pakovanju u trenutku kupovine) da bi bila testirana. Roba mora biti zaštićena da se ne bi oštetila u transportu. Uz robu je obavezno dostaviti ime kupca, kontakt telefon i detaljan opis nesaobraznosti robe ili kvara.
5.3 Prodavac je dužan da, osnovanu reklamaciju realizuje u zakonskom roku, od dana donošenja odluke o njenoj opravdanosti.
5.4 Kupac ima pravo na otklanjanje nesaobraznosti na robi isključivo uz fiskalni račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini koji je dužan da priloži prilikom reklamacije kupljene robe. Iako zakon ne predviđa obavezu da kupac čuva ambalažu , niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje nesaobraznosti , naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis
Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini dobićete pisanu ili elektronsku potvrdu kojom će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.
Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.
U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom. Robu pristiglu sa servisa, a za koju je reklamacija prihvaćena, naša firma vraća kupcu, bez troškova za kupca.
Kupac je dužan da popravljenu robu preuzme ili omogući njeno dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje – Ukoliko kupac ni posle 30 dana ne preuzme robu i ne omogući njeno dostavljanje nazad, roba prelazi u vlasništvo firme Maximum d.o.o.
Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), kupac snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisera.
5.5. Pravo na povraćaj novca ili zamenu robe - U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.
5.6 Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
5.7. Garanciji ne podležu kvarovi nastali zbog:
- Neadekvatne instalacije, nestručnog rukovanja ili neadekvatnog održavanja.
- Mehaničkog, hemijskog ili bilo kakvog drugog oštećenja nastalog nakon kupovine robe.
- Varijacija u naponu električne mreže, udara groma i pratećih pojava, više sile, elementarnih nepogoda i prirodnih događaja.
- Korišćenja drugih priključnih proizvoda, delova ili potrošnog materijala koji nisu autorizovani od strane proizvođača ili Davaoca garancije.
- Popravki ili prepravki robe od strane neovlašćenih lica, zamenom neispravnog dela neoriginalnim delom bez saglasnosti Davaoca garancije, upotrebom neodgovarajuće dodatne energije ili opreme ili posledica ovih radnji.
- Preteranim radnim opterećenjem robe, korišćenja robe izvan granica naznačenih u uputstvu, izvan parametara radnog režima, parametara okruženja i radnih opterećenja preporučenih od strane proizvođača.
- Uticaja: vlage, vode, toplote, vibracija, prašine, ekstremnih uslova spoljne sredine i slično
- Potrošnih delova robe koji su po svojoj prirodi takvi da se upotrebom troše i sve ostalo što proizvođač definiše kao potrošni materijal