Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate odredbe, uslove i našu upotrebu kolačića.
Komplet malih okruglih parnih četkica POWERKomplet malih okruglih parnih četkica POWER
  • Novo
  • Nije na stanju
2.240,00 RSD
SP 22.000 FLOOD BOX - Potapajuća pumpa za odvodnjavanje čiste i prljave vodeSP 22.000 FLOOD BOX - Potapajuća pumpa za odvodnjavanje čiste i prljave vode
  • Novo
  • Nije na stanju
Usisna pljosnata papuča za fuge DN 40 / 245mm
  • Novo
750,00 RSD
Adapter usisne papuče za suvo usisavanje (ČEKINJE) 375mm
  • Novo
Adapter usisne papuče za mokro usisavanje (GUME) 375mm
  • Novo

I. UVOD

1.1 Informacije o prodavcu

Prodavac: MAXIMUM d.o.o.,
Sedište: Jurija Gagarina 19, Beograd,
Odgovorno lice: Uroš Ružić
PIB: 112520047
Matični broj: 21691879
Šifra delatnosti: 4669 – Trgovina na veliko ostalim mašinama i opremom
Tekući račun: 170-0030053792000-48 kod Unicredit banke   
Kontakt telefon: 063/314-360 ili 011/438-90-95

1.2 Uslovima prodaje robe bliže se određuju uslovi kupovine, načini plaćanja robe, način, uslovi i rokovi isporuke kao i pravo na reklamaciju za kupljenu robu. Kupovinom putem sajta "maximumcentar.rs" potvrđujete da se slažete sa navedenim uslovima internet kupovine

1.3 Proverite da li ste pročitali i razumeli sve odredbe uslova pre nego što izvršite porudžbinu robe i time u potpunosti prihvatite sve ovde navedene uslove.

II. CENE I NAČINI PLAĆANJA

2.1 Cene za proizvode su izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om. U navedene cene nisu uračunati troškovi isporuke robe na adresu Kupca. Cene proizvoda su podložne promenama sve do trenutka dobijanja konačne potvrde narudžbine.

2.2 Poručeni proizvodi se mogu platiti:

         2.2.1 Uplatom na tekući račun broj: 170-0030053792000-48 kod Unicredit banke, sa pozivom na broj koji odgovara broju porudžbenice.

        2.2.2 Kuriru, pri preuzimanju pošiljke/robe.

        2.2.3 Lično, pri preuzimanju u prodavnici u Beogradu, Savski nasip 19, Novi Beograd.

        2.2.4 Online plaćanjem, MasterCard, Maestro, VISA, American Express  i DinaCard platnom karticom koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Banca Intesa Beograd i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Payment Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice..

             2.2.4.1 Izjava o konverziji plaćanja - Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

2.3 U zavisnosti od odabranog načina plaćanja postupak je sledeći:

    2.3.1. Plaćanje preko računa

    Vašu narudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun Prodavca uz obavezno navođenje odgovarajućeg poziva na broj koji se generiše prilikom naručivanja (broj porudžbine). Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci na teritoriji Republike Srbije.

    2.3.2. Plaćanje pouzećem

    Kod plaćanja pouzećem Vašu narudžbinu plaćate u gotovini prilikom isporuke neposredno dostavljaču kurirske službe.

    2.3.3. Prilikom slanja pošiljke sa otkupom primalac dodatno plaća 70 RSD za pakete čija je otkupnina do 20.000 RSD, 100 RSD  za pakete čija je otkupnina od 20.000 RSD  do 100.000 RSD, i  280 RSD za pakete čija je otkupnina od 100.000 do 200.000 RSD 

    2.3.4. Plaćanje karticom online

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu. Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , sredstva rezervisana na Vašem računu se oslobađaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih. Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta. 

    2.3.4.0 Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banka Intesa Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu. 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka. PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka. 

    2.3.4.1 Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro, MasterCard, American Express ili DinaCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

III. PORUČIVANJE ROBE

3.1 Samo punoletna lica mogu izvršiti poručivanje robe putem internet prodavnice. “Maximum centar”

3.2 Poručivanje robe putem internet prodavnice “Maximum centar” mogu vršiti fizička i pravna lica uz uslov da je mesto isporuke na teritoriji Republike Srbije

IV. NAČIN, USLOVI I ROKOVI ISPORUKE

4.1 Prodavac je u obavezi da obezbedi isporuku kupljene robe.

4.2 Prodavac zadržava pravo kontaktiranja Kupca radi provere podataka iz narudžbine. U slučaju postojanja opravdane sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti Maximum d.o.o. zadržava pravo otkazivanja narudžbenice o čemu će Kupac biti obavešten putem e-maila koji je naveo prilikom porudžbine.

4.3 Isporuka kupljene robe se vrši na celoj teritoriji Rebulike Srbije od strane Kurirske službe koju ovlasti Prodavac. Prodavac je u obavezi da obezbedi da se roba isporuči u orginalnom pakovanju u ispravnom i funkcionalnom stanju.

4.4 Troškovi i uslovi isporuke su dostupni na stranici Informacija o isporuci 

4.5 Prodavac je u obavezi da kupljenu robu isporuči najkasnije u roku od 20 radnih dana od momenta izvršene potvrde porudžbine od strane Kupca. U slučaju da isporuka robe nije moguća, krivicom Kupca, Prodavac ima pravo da Kupcu naplati realne troškove prilikom ponovljene isporuke robe. Kao dokaz da je isporuka pokušana Kurirska služba će dostaviti potvrdu koja obavezno sadrži tačno vreme i ime i prezime lica koje je pokušalo dostavu robe. Smatra se da isporuka nije realizovana krivicom Kupca ukoliko je pokušana najmanje dva puta od strane Kurirske službe.

4.6 Prilikom isporuke robe Kurirska služba je u obavezi da Kupcu dostavi fiskalni račun i prateću dokumentaciju na kojoj će Kupac potvrditi da mu je roba isporučena.

4.7 Prilikom preuzimanja robe Kupac je u obavezi da prekontroliše sadržaj paketa, jer se naknadne reklamacije, u pogledu količine i oštećenja paketa, neće uvažavati.

4.8 Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obaveze kupca i prodavca - Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

V. SAOBRAZNOST ROBE I REKLAMACIJE

5.1 Ako je roba nesaobrazna specifikacijiji proizvođača, kupac ima pravo da zahteva od prodavca da se otklone ove nesaobraznosti bez naknade opravkom ili zamenom. 

Davalac garancije garantuje da je roba saobrazna specifikaciji proizvođača i da će ispravno funkcionisati ako se kupac bude striktno pridržavao uputstva za rukovanje i postupao sa robom na način kako je navedeno u garantnom listu.

Roba i delovi zamenjeni u garantnom roku ili roba za koju je izvršen povraćaj plaćenog iznosa prelaze u vlasništvo servisa.

U slučaju neopravdane reklamacije, kupac snosi sve eventualne troškove po važećem cenovniku servisa.

5.2 Postupak reklamacije

Kupac izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeće načine: 

        Lično u našem maloprodajnom objektu : Jurija Gagarina 19, 11070 Beograd , Novi Beograd

        Pozivom na broj : 063/330-145

        Slanjem na E-mail : [email protected]

5.2 Prilikom reklamacije kupac uz robu treba obavezno priložtii: originalni fiskalni račun i originalni overeni Garantni List. Navedeni dokumenti moraju biti popunjeni i propisno overeni. Roba mora biti kompletirana (sa svim pratećim dodacima, kablovi, prijemnici i slično, koji su bili u pakovanju u trenutku kupovine) da bi bila testirana. Roba mora biti zaštićena da se ne bi oštetila u transportu. Uz robu je obavezno dostaviti ime kupca, kontakt telefon i detaljan opis nesaobraznosti robe ili kvara.

5.3 Prodavac je dužan da, osnovanu reklamaciju realizuje u zakonskom roku, od dana donošenja odluke o njenoj opravdanosti.

5.4 Kupac ima pravo na otklanjanje nesaobraznosti na robi isključivo uz fiskalni račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini koji je dužan da priloži prilikom reklamacije kupljene robe. Iako zakon ne predviđa obavezu da kupac čuva ambalažu , niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje nesaobraznosti , naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis 

Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini dobićete pisanu ili elektronsku potvrdu kojom će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.

Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom. Robu pristiglu sa servisa, a za koju je reklamacija prihvaćena, naša firma vraća kupcu, bez troškova za kupca.

Kupac je dužan da popravljenu robu preuzme ili omogući njeno dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje – Ukoliko kupac ni posle 30 dana ne preuzme robu i ne omogući njeno dostavljanje nazad, roba prelazi u vlasništvo firme Maximum d.o.o. 

Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), kupac snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisera.

5.5. Pravo na povraćaj novca ili zamenu robe - U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.

5.6 Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

5.7. Garanciji ne podležu kvarovi nastali zbog:

        - Neadekvatne instalacije, nestručnog rukovanja ili neadekvatnog održavanja.

        - Mehaničkog, hemijskog ili bilo kakvog drugog oštećenja nastalog nakon kupovine robe.

        - Varijacija u naponu električne mreže, udara groma i pratećih pojava, više sile, elementarnih nepogoda i prirodnih događaja.

        - Korišćenja  drugih priključnih proizvoda, delova ili potrošnog materijala koji nisu autorizovani od strane proizvođača ili Davaoca garancije.

        - Popravki ili prepravki robe od strane neovlašćenih lica, zamenom neispravnog dela neoriginalnim delom bez saglasnosti Davaoca garancije, upotrebom neodgovarajuće dodatne energije ili opreme ili posledica ovih radnji.

        - Preteranim radnim opterećenjem robe, korišćenja robe izvan granica naznačenih u uputstvu, izvan parametara radnog režima, parametara okruženja i radnih opterećenja preporučenih od strane proizvođača.

        - Uticaja: vlage, vode, toplote, vibracija, prašine, ekstremnih uslova spoljne sredine i slično

        - Potrošnih delova robe koji su po svojoj prirodi takvi da se upotrebom troše i sve ostalo što proizvođač definiše kao potrošni materijal

VI. ZАŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

U ime Maximum centar d.o.o. Beograd, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Maximum centar d.o.o. Beograd (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

VII. OSTALI USLOVI

7.1 Na odnose nastale putem on line kupovine između Prodavca i Kupca se primnenjuju odredbe Zakona o elektronskoj trgovini i drugi propisi koji regulišu predmetnu oblast.

7.2 Maximum d.o.o. neće snositi odgovornost za štetu koja može nastati za Kupca ili treća lica usled:

        - zloupotrebe ličnih podataka u svrhu naručivanja proizvoda 

        - neautorizovanog korišćenja korisničkog imena i lozinke ili radnje koja je povezana sa takvim korišćenjem

        - upotrebe ili zloupotrebe korišćenja usluge on line prodavnice ako predmetna šteta nije nastala krivicom zaposlenog u Maximum d.o.o.

7.3 U slučaju eventualnog spora, ukoliko ugovorne strane isti ne reše mirnim putem, nadležan za rešavanje je Prvi Osnovni sud u Beogradu.

VIII. AUTORSKA PRAVA

8.1 Zabranjeno je bilo kakvo korišćenje i kopiranje sadržaja internet prodavnice “maximumcentar.rs”, u celini ili delovima bez izričite dozvole Maximum d.o.o. Beograd